luni, 26 ianuarie 2009

Introducere....

Ma simt dator sa fac si eu o prezentare a blogului pe care lam creat …. din cate vad e la moda sa iti faci blog sa aberezi in nestire povestioare non sens si fara noima si neamuzante ca mai apoi sa astepti comentarii hilare care sa te ridice in slavi, ce mare scriitor esti.

Da am pretentia sa fac misto pana imi curg lacrimile sa scriu analfabetisme si fara fara a respecta vre-o regula gramaticala a limbii romane sau engleze sau a altei limbii inventate intre timp.

Daca va face placere cuiva sa citeasca ce am mai scris pe aici, sa faca misto de cum am scris si de ce am scris, daca printe injuriile rostite de unii va iesii si un zambet atunci misiune indeplinita.

Pana la noi ordine…meaning noi materiale postate mai aruncati un ochi ca vor venii in curand si promit sa aibe o doza de amuzament in ele cat sa va faca sa zambiti din plin.











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu